Uj, uj, uj...

Igår var jag oerhört hängig under morgonen och förmiddagen p.g.a den förbaskade halsen som gjorde SÅ ONT!
Trots att jag inte mådde något vidare fick jag krupp av att bara vara här hemma. Jag behövde komma ut ändå och likaså Chelsea. Älsklingen ifrågasatte om jag verkligen skulle orka med att gå ut och SJÄLVKLART skulle jag det!
Jag klädde på mig ordentligt men trots alla lager av kläder frös jag som en isbit.
Älsklingen kände på pannan och sa att jag kokade "älskling du HAR feber". "Nämen det är inte feber", säger jag.
Men däremot på bussen hem mådde jag pyton! Så jovisst hade jag feber... så det bara skrek om det!
Jag var totalt orkeslös och låg bara i soffan med filt hela kvällen. Dessutom hade jag fortfarande träningsvärk som 17!
Det kändes oerhört tråkigt att inte ha någon ork till Chelsea. Jag ville bara pussa, krama och mysa med lillstumpan! Men jag orkade verkligen inte! Jag kunde mest bara titta på när hennes daddy matade henne och lekte med henne eller när hon lekte i sitt gym. Såfort hon tittade mot mig så firade hon av sitt bredaste leende och så kom ett glädjetjut. Så jäkla sött!!! *Suck*

Idag är febern borta iallafall men halsen fortfarande lite tjock.
Jag var mest glad över att kunna få vara med på babysimmet med Chelsea idag!
Här kommer lite bilder från badet. Tyvärr lite dålig skärpa på bilderna men...detaljer. ;-)





Kommentarer
Postat av: Lola

Ååååh, så himla sockersött! Chelsea ser verkligen ut att trivas i vattnet. Fy fasiken så gulligt!! :)

2009-01-24 @ 16:29:36
URL: http://lolasix.se
Postat av: Veronica

Lola. Ja, hihi. Hon ÄLSKAR att plaska i vattnet! Hon verkar så himla lycklig så. :-)

2009-01-24 @ 19:30:40
URL: http://vero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0