Rockbalen = räddad!

 Precis efter att jag hade skrivit klart föregående inlägg om hissen visade det sig att hissen hade börjat fungera igen! Hur länge återstår dock att se...
H&M beställningen anlände idag med min klänning som jag fick tag på i sista minuten (i precis rätt tid dessutom)!!! Minns ni den där fina klänningen jag skrev om tidigare??? Jag kollade H&M:s hemsida för tusende gången och helt plötsligt hade dom klänningen inne i rätt storlek!!! Den som hade varit slutsåld även på nätet alldeles innan!
Jag tänker ha den ikväll på rockbalen och ska försöka leta upp lite smått och gott från tiden som gothare för att kompletera med (vill gärna hitta något par spetshandskar t. ex). Tyvärr tror jag dock att det mesta är slängt/borta/utlånat. :-(
Klänningen kan dock inte hämtas ut förrän ***efter kl. 17 idag, vilket jag tycker är lite väl i senaste laget. Men, men... jag fixar allt innan så kan jag bara slänga på mig den sedan and off we go! ;-)


*** Klänningen kunde visst hämtas ut tidigare då jag frågade så nu har jag den här! :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha så kuuuul nu!

2009-01-05 @ 16:34:32
URL: http://vilketdravel.blogspot.com
Postat av: veronica

Åsa; TACK!! Återkommer med bilder! :-)

2009-01-05 @ 16:49:28
URL: http://vero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0