Heath Ledger + The Dark Knight

Hade svårt att sova inatt då jag fortfarande mår uselt och verkar inte bli av med förkylningen i första taget...
Var tvungen att glo lite på Screen Actors Guild Awards-galan som pågick för fullt mitt inatt.
Tyckte att galan var rätt trist måste jag säga. Höjdpunkten var ändå när avlidna, Heath Ledger, fick pris för "Bästa manliga biroll" i filmen The Dark Knight!!! Ja, jag fick faktiskt en liten tår i ögat. Jag hoppas VERKLIGEN att han även får en Oscar för sin insats - trots att han ej är i livet...
Heath blev ju endast 28 år gammal och dog i början av förra året... 

 Heath som jokern  I "The dark knight"
 Heath Ledger

Veronica kommenterar:

Filmtitel:
The Dark Knight
En oerhört bra och välgjord film med ett riktigt snyggt och hållbart manus, både som uppföljare till "Batman Begins" och som "föregångare" till "Batman"! Otroligt snyggt!
Heath Ledger som Jokern i den här filmen är bland den bästa rollprestation som jag någonsin sett!
Jag ger Heath en 5:a medan självaste filmen "bara" får en 4:a.


Betyg: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0