Dagens

Vaknade imorse med i princip nada träningsvärk! Uuuuunderbart!!!
Det blev ett ganska så tufft pass igår på Iaidon och jag är fortfarande kraftigt förkyld.
Efter passet igår hade jag så ont överallt att jag var säker på att jag knappt skulle kunna gå idag. Men efter att ha stretchad massor efteråt så har jag nu sluppit undan den onda värken. Jiippiii!!

Annars har dagen var en tämligen skön dag. Käkade lunch på KGB med älsklingen. Han fixade hämtmat och det blev en gudomligt god currypasta och supergott vitlöksbröd till.
Efter det stack jag ner på stan en sväng för att leta efter en sådan där "första året bok" att fylla i. Vi har redan en åt Chelsea men det är en särskild bok jag har varit ute efter. Denna speciella bok heter "Bästa boken om mig, inte så lite kaxig" av Terese Öman. Den var slut i många bokaffärer men till slut så fann jag den!
Riktigt underbar bok med en massa roliga, spännande och intressanta fakta man kan fylla i om vad som hände det året Chelsea föddes (t. ex vilket politisk part som har makten i sverigen, stora händelser i sverige + i världen, viktiga ledare i världen, hur mycket kostar; 1 kg tomater, 1L mjölk, 1L bröd. Hur modet ser ut. Vad är inne klädmässigt och inredningsmässigt och en himla massa mer!).
Stack snabbt in på Body Shop för att köpa deras körsbärs duschkräm som jag länge velat ha. Doftar ljuvligt kan jag säga!
2 tattoo-tidningar blev det dessutom för lite inspiration. Mycket snyggt och snart är det tattoo-dax! :-)
Nästan roligaste av allt var inne på åhléns när jag raceade (hur stavas det? Racade eller raceade? Race som i bilrace t. ex.) med Chelsea i vagnen. Chelsea skrattade och såg ut att spricka av glädje och likaså jag! :-)

 Lunchdax
 Shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0