Mys

Det är sällan jag och Chelsea sover tillsammans. När hon väl sover sin lilla lur om morgonen och på dan brukar jag passa på att fixa med annat.
Men idag har jag känt mig heeelt slut och kände verkligen för att sova en stund.
Chelsea fick ligga brevid mig i sängen och det är så gulligt när hon tar tag i mig och verkligen drar sig tätt, tätt intill. Så pass tätt att det nästan känns som att hon vill krypa in under skinnet på en! Och det finns INGET MYSIGARE !!!
Att känna hur hon borrar ner huvudet under hakan och lägger den pyttelilla armen om en. Att höra de små andetagen. Åhhh, så uuuuuunderbaaart!!!!!!
Vi sov i ca 1,5h!!! Jisses! Rekord för Chelsea då hon sällan sover så länge! När jag vaknade till och tittade på om hon var vaken slog hon genast upp ögonen och firade av ett dunderleende! Och snart gråter jag bara av att tänka på det!
Jag har blivit otroligt känslosam iom Chelsea och har väldigt lätt för tårar. Men det är tårar av LYCKA! Som sådana här tillfällen t. ex. Jag tycker bara att allt är så otroligt fantastiskt med en liten knoddiz! Att de små liven kan skänka en så mycket mening och lycka i livet!  Denna villkorslösa kärlek! *Snyft snyft*
Förlåt om jag "bebistjatar" men jag får liksom bara inte nog! Det bara måste skrivas ned och få komma fram helt enkelt. :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vill ff inte ha barn men jag kan förstå hur du tänker och jag kan tänka tanken att jag vill - när jag pluggat klart! Du skriver så <b<fint</b> att tom. jag hajar att det måste vara fantastiskt. Sjukt! :D



Puss!!

2009-01-13 @ 17:05:15
URL: http://vilketdravel.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ha,ha! Så bra då! Ja, vänta bara till den dan du själv har en liten knodd. DÅ kommer du verkligen att inse hur fantastiskt det är! :-)

Jag känner att jag gör tvörtom... först skaffar barn och sedan pluggar. ;-P

2009-01-13 @ 17:49:42
Postat av: Elva

Jag är så lycklig för din skull Veronica. Saknar dig!

2009-01-16 @ 14:27:12
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Veronica

Elva: Miss u to!!! :-(

Måste ses snart! Tycker tiden och dagarna bara rusar iväg! kramiz

2009-01-16 @ 14:29:31
Postat av: Elva

Vad sägs om middag i kväll eller nåt?

2009-01-16 @ 15:02:21
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Veronica

Elva: Menar du för hela familjen eller bara mig & Chelsea?

2009-01-16 @ 15:13:38
Postat av: Elva

Vi kan väl träffas allihopa tänkte jag!

2009-01-16 @ 15:39:10
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: veronica

ska kolla med b och när han kommer hem. men det vore supertrevligt!

2009-01-16 @ 15:52:19
Postat av: veronica

vi kommer! b är hemma om ca 1h. bestämm en tid ni. :-)

2009-01-16 @ 15:57:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0