Moi et Chelsea

Om ett par timmar lämnar kryssningsbåten kajen. Älsklingen är med på den för att spela plattor tillsammans med A (Riot klubbstuket). Mustach ska lira och hela KGB-gänget är med.
Jag skulle också ingå och det hade verkligen varit SKITKUL! Och så trivs jag så bra med dem där typerna. ;-)
MEN, jag kan bara inte lämna ifrån mig Chelsea medan vi åker ut till havs. Det känns ingé vidare bra att vara så långt borta från lillstumpan...
Istället har jag fått "äran" att ta hand om kgb imorgonbitti. Städa av och fixa. Men det ska bara bli kul. Chelsea får vara med i bärselen. :-)
Åååh vad jag hade velat haka på och festa & umgås å ha ROOOLIIIGT för en gångs skull... men äsch! Det kommer fler tåg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0