Hektiska dag



*

Idag har det varit en "rusat-runt-överallt-ärenden-dag". Till posten och banken (*blä*) och telefonerat och fixat, städat, diskat, ordnat lunch och blablabla...
(Jag blev väldigt förvånad när jag skulle betala en sorts räkning via banken. Jag var tvungen att faxa över en kopia på denna och därför gick jag direkt till banken för att få summan inbetald och avklarat. Det kostade mig hela 80 pix!!! GALET!)

* Något bra är att jag har börjat bli rätt duktig med träning. Förutom Iaidon 2 ggr/v 1,5h per gång kör jag rump-mage-arm-ben träning här hemma. Oftast blir det inte mer än 20 minuters träning per pass men bättre än inget! :-) 
Förutom det blir det promenader varje dag och jag går alltid i ganska raskt tempo (gillar inte att snigla fram iallafall) samtidigt som jag tränar på de japanska räkneorden och andra ord som behöver kunnas inom träningen.
På helgerna är det springning som gäller. Dessutom tänkte jag försöka mig på att börja kuta till och från träningspassen med start idag. (Snart kanske man kommer i sina gamla kläder igen. ;-)).

* Eventuellt MYCKET goda nyheter: Ja, om vi har tur så har vi en chans att få en hyreslägenhet på söder. En 4:a på 102 kvm. Det skulle verkligen sitta! Dock är det 3 stycken före oss så chanserna är pyttepyttesmå ändå trots att man är så nära... Men man kan iallafall hålla tummarna och hoppas på det bästa! :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter för bra för att vara sant :D Men vad kostar den? Låter... skitans skitdyrt? Lycka té!



:-**

2009-02-04 @ 17:13:09
URL: http://vilketdravel.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åsa. Tack sweete. :-*

Den kostar 8400kr/månad vilket är rätt mycket med ok ändå med tanke på läget och så. Dessutom ska det snart bli bostadsrätter i huset så det skulle ju passa ypperligt att få köpa den lyan direkt utan en massa budgivningar. Vi får förhoppningsvis svar i slutet av veckan.

2009-02-04 @ 22:09:02
URL: http://vero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0