ALDRIG mera dun!

Jag sitter och tittar på reprisen från gårdagens kalla fakta om dunindustrin, som jag missade igår. Tårarna fullkomligt forsar och jag mår illa. De här gässen & änderna lever verkligen helvetet på jorden! De får genomgå en sådan FRUKTANSVÄRD tortyr! Jag kunde väl aldrig någonsin tro att det skulle gå till på en sådant vidirgt sätt!
Jag äger ett duntäcke men känner inte alls för att sova under det längre. Aldrig mer kommer något av dun att få komma innanför dörrarna till vår lägenhet! ALDRIG!

Vill du se repotaget (varning för mycket känsliga bilder) från kalla fakta, klicka HÄR

Eller hellre läsa klicka HÄR

Du kan även gå in på Djurens Rätt hemsida och läsa mer samt skriva på ett "protestmail" till jysk som är ett av företagen som har leverantörer från dunindustrin där gäss och änder plockas levande. Klicka HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0