Syster

Nyss hemkommen efter att ha mött upp syster yster Anki (eg. Ann-Cathrine) i city för lite shopping & fika. Vi har alltid så förbannat kul när vi umgås! Lika låg och sjuk humor och kan skratta åt precis allt! Jag tycker hon borde bli komiker! :-D
Jag hade dock tagit på mig fel jacka (trodde vi skulle springa inne på galleriorna mestadels) så jag frös som en gris och "dumpade" till slut syster i gamla stan för att ta tuben hem. Då hade vi ändå knatat runt i ca 3h och det räckte.
Och igår var vi hemma hos syster för den  traditionella "advetsfikan" som jag alltid brukar missa! Men i år var jag minsan med och det var supernice! 
Ett par bilder på sis på café (Nu kommer jag att bli ihjälslagen för det men jag tycker Anki alltid blir söt på bild!).
I LOVE my sis!!!

                               
                                           

Kommentarer
Postat av: Åsa

Är ni helsyskon?



Puss.

2008-12-22 @ 15:28:58
URL: http://vilketdravel.blogspot.com
Postat av: Veronica

Åsa. - Japp det är vi. :-)

2008-12-22 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0