Men vart é du snööööö!!!???

Inatt drömde jag att det hade snöat massor!!!! Drömmen kändes så verklig att jag var säker på att få skåda ett glänsande vitt snötäcke på gatorna. Besvikelsena var enorm när jag upptäckte att så var ej fallet.
Snön vart har du tagit vägen!!!???
Minns när det snöade ordentligt för ca 1 månad sedan, 2 dagar efter min födelsedag (varje år önskar jag mig snö på min dag). Jag slängde på mig och Chelsea kläder och rusade ut! Tyvärr tog det stopp nästan omedelbart p.g.a att gatorna ej hade hunnit bli plogade och det fortsatte snöa non-stopp = ett helvete att ta sig fram med barnvagn! Men vi tog oss till gamla stan och promenerade därifrån till kungsan. Där tog dock tålamodet slut (och armarna med för den delen) så det blev tuben hem. Jag vill ha tillbaka snön nuuuuu!!!
 Såhär ska det se ut! Morgonbild & oplogade gator.
  Slutat snöa men massor av SNÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Ordet är ditt:

Trackback
RSS 2.0